OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

Registrace na OCP IV ZDE!

Právě je 17 říj 2018, 15:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 zář 2018, 09:22 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2014, 15:27
Příspěvky: 554
Bydliště: Praha
Has thanked: 37 times
Been thanked: 140 times
1. Assembler (System z, 8bit. Atari)
2. C/C++ (System z, 8 bit. Atari)
3. Java (PC)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 zář 2018, 10:07 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2014, 19:13
Příspěvky: 1582
Has thanked: 62 times
Been thanked: 268 times
Aktuální žebříček podle TIOBE: https://www.root.cz/zpravicky/python-je-tretim-nejpouzivanejsim-jazykem-pred-nim-jsou-c-a-java/

Obrázek

Zdroj: https://www.zdnet.com/article/python-now-a-top-3-programming-language-as-julias-rise-speeds-up/

_________________
"When I designed Voyager, I did it on an Apple II with 48K of memory, and I wrote my own Basic program." - Burt Rutan
Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 zář 2018, 10:19 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2014, 19:13
Příspěvky: 1582
Has thanked: 62 times
Been thanked: 268 times
Další dva žebříčky, podle jiných metodik a s úplně jinými výsledky:
https://www.codingdojo.com/blog/7-most-in-demand-programming-languages-of-2018/
https://stackify.com/popular-programming-languages-2018/

A jeden starší: https://vininainwal.blogspot.com/2017/01/what-are-programming-languages.html
Obrázek

_________________
"When I designed Voyager, I did it on an Apple II with 48K of memory, and I wrote my own Basic program." - Burt Rutan
Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 08:01 
Offline
Kecálek

Registrován: 03 lis 2016, 07:49
Příspěvky: 116
Has thanked: 34 times
Been thanked: 20 times
Vybrat si zadání na

http://rosettacode.org/wiki/Category:So ... mming_Task

a pak se podívat jak je úloha řešena v jakém jazyce.

_________________
Atari 130XE/XC12/Robotron, GBA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 09:45 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 22 kvě 2013, 20:14
Příspěvky: 1986
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 218 times
Been thanked: 366 times
creep73 píše:
Vybrat si zadání na
http://rosettacode.org/wiki/Category:So ... mming_Task
a pak se podívat jak je úloha řešena v jakém jazyce.
Vybral som si Object oriented, polymorfizmus a asembler, a ... prd som sa dozvedel :( :booo:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 13:22 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2013, 23:28
Příspěvky: 842
Has thanked: 125 times
Been thanked: 135 times
Takže vše je v naprostém pořádku - položil jsi otázku naprd, dostal jsi odpověď naprd, čili výsledkem je úspěch, True (poslední řádka) 8-)

Obrázek

_________________
より良い競争相手からソフトウェアを購入する (。◕‿‿◕。)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 14:57 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 22 kvě 2013, 20:14
Příspěvky: 1986
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 218 times
Been thanked: 366 times
Zly predpoklad o hodnote otazky. Otazka naprd nebola, lebo ma realne zaujimalo ako to implementuju ini.
Z tvojho usudku o mojej otazke sudim ze nemas prilis v laske nizsie jazyky :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 15:07 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2013, 23:28
Příspěvky: 842
Has thanked: 125 times
Been thanked: 135 times
Naopak mám low-level rád, protože si tam můžu dělat co chci (nechci ale psát velice rád, protože je s tím spousta práce, takže to moc nepoužívám). Jenom nevím, jestli by někdo (kdo by nemusel) psal objektově orientovanej kód v assembleru. Možná proto ti to nevyhodilo žádný výsledek "and computer said no" ;-)

_________________
より良い競争相手からソフトウェアを購入する (。◕‿‿◕。)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 říj 2018, 16:25 
Offline
Kecálek
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2018, 21:32
Příspěvky: 188
Bydliště: Most, Praha
Has thanked: 33 times
Been thanked: 45 times
A tak jde to i v assembleru a má to opodstatnění = důsledněji používat datové struktury s objekty, namísto globálních proměnných. Jinak se objektový a neobjektový jazyk liší jen jiným zápisem písmenek, ale obsah může být stejný. (i v C se dá psát objektově, jen je to větší pakárna muset vnořovat struktury rodiče)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz