OldComp.cz http://www.oldcomp.cz/ |
|
Piškvorky http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=113&t=3749 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | Busy [ 12.03.2016, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
Zda sa ze zvysenie obtiaznosti bolo uspesne, tentokrat som vyhral az na 46-ty tah A "dramaticke pauzy" v speccy verzii su uz citelne dlhsie Mam zopar napadov: - Ked si uz vyrobil niekolko stupnov obtiaznosti, mohla by byt na zaciatku hry volba tejto obtiaznosti - Ja osobne radsej hram s kolieskami - hodila by sa mi moznost volby ci ja chcem byt koliesko alebo krizik - Nuz a hodila by sa aj volba ze kto zacina hru - ci hrac alebo pocitac. |
Autor: | JohnBlbec [ 12.03.2016, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
Kód: Move #16
A B C D E F G H I J 1 . . . . . . . . . . 2 . . . . . . . . . . 3 . . . . . . . o . . 4 . . . . . . x . . . 5 . . . . . x . . . . 6 . . . . x o o o . . 7 . . . x x o . . . . 8 . . X . x o . . . . 9 . . . . o x . . . . 10 . . . . . . o . . . 11 . . . . . . . . . . 12 . . . . . . . . . . GAME OVER! You are winner |
Autor: | berk [ 13.03.2016, 10:56 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky | |||
Citace: - Ked si uz vyrobil niekolko stupnov obtiaznosti, mohla by byt na zaciatku hry volba tejto obtiaznosti Zatím není na pořadu dne - obtížnost je stále mizerná viz knockout počítače v 16-tém tahu od Johnyho Citace: - Ja osobne radsej hram s kolieskami - hodila by sa mi moznost volby ci ja chcem byt koliesko alebo krizik - Nuz a hodila by sa aj volba ze kto zacina hru - ci hrac alebo pocitac. Viz přiložená verze.
|
Autor: | JohnBlbec [ 13.03.2016, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
@berku, na obtiznosti muzes kdykoliv zapracovat. mozna zkus vice algoritmu a pouzit i nejaky ten design pattern na jejich prohazovani. v kazdem pripade se mne to libi, hry pro terminal maji sve kouzlo :-) |
Autor: | krupkaj [ 13.03.2016, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
BTW Zdenek to prelozil pro Atarko CC65. Asi se stydi to napsat sam, tak prikladam odkaz: http://mujweb.cz/zbak/piskworks05.xex |
Autor: | krupkaj [ 14.03.2016, 13:08 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky | ||
Tak jsem ho dostal! Pri nejakem 50 tahu uz mu to dava docela zabrat. Co tam dat moznost, ze zacina hrac a ne pocitac?
|
Autor: | Busy [ 14.03.2016, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
krupkaj píše: Co tam dat moznost, ze zacina hrac a ne pocitac? To uz tam je, vid berkov prispevok z 13.03.16, 09:56
|
Autor: | berk [ 17.03.2016, 23:22 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky | |||
Přikládám novou verzi 0.2.1 která obsahuje opět trochu vylepšený algoritmus, drobné opravy a optimalizace. Tap soubor je přeložený program pro ZX Spectrum Pokud se vám podaří přeložit a rozeběhnout na vašich dalších pekelných strojích, tak se pochlubte a případně přidejte printscreeny a odkazy na binárky.
|
Autor: | berk [ 01.04.2016, 11:15 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky | |||
Nová verze 0.3.2 s vylepšenou obtížností. Vyzkoušejte nyní porazit svůj stroj
|
Autor: | Busy [ 01.04.2016, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
berk píše: Nová verze 0.3.2 s vylepšenou obtížností. Skvele, ten program je cim dalej tym lepsi a silnejsi Vyzkoušejte nyní porazit svůj stroj Kód: Move #76
A B C D E F G H I J K L M N O P Q 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 . . . . . . . . o . . . . . . . . 4 . . . . . . . x . x . . . . . . . 5 . . . . . . x . o . . . . . . . . 6 . . . . o x o o . x . . . . . . . 7 . . . . x . o x o o x o . x . . . 8 . . . o x o o o x o x x . o x . . 9 . . . . x o x x x x o o x o x . . 10 . . o x x x x o x x x x o o . . . 11 . . . . o o x x x o x o o o . . . 12 . . . . . . o x o o o o x x . . . 13 . . . . . . x . o x o . . . . . . 14 . . . . . o . . . O . . . . . . . 15 . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 . . . . . . . . . . . . . . . . . GAME OVER! You are winner (with option computer started) Computer:You 0:1 Another game? (y/n) |
Autor: | faraon [ 01.04.2016, 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
Super, ale nechtěl bys tam dodělat ještě to stupňování obtížnosti? Sice mě porazil až ve 44. tahu, ale aspoň tu první hru by mě mohl nechat vyhrát Nebo že bych zkusil naprogramovat protihráče? |
Autor: | berk [ 01.04.2016, 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
Citace: Super, ale nechtěl bys tam dodělat ještě to stupňování obtížnosti? To není výzva ani pro programátora ani pro hráče. Busy by nižší obtížnost ani nezkusil. On ty piškvorky sice v příspěvku chválí, ale ve skutečnosti mi dává najevo, že nemám šanci Citace: Nebo že bych zkusil naprogramovat protihráče? To by ovšem mohlo být velmi zajímavé |
Autor: | Busy [ 02.04.2016, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
berk píše: Citace: Super, ale nechtěl bys tam dodělat ještě to stupňování obtížnosti? To není výzva ani pro programátora ani pro hráče. Busy by nižší obtížnost ani nezkusil. On ty piškvorky sice v příspěvku chválí, ale ve skutečnosti mi dává najevo, že nemám šanci berk píše: Citace: Nebo že bych zkusil naprogramovat protihráče? To by ovšem mohlo být velmi zajímavé |
Autor: | berk [ 02.04.2016, 22:32 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky | |||
Ono to tak horké není Zkusím rozebrat níže. Omlouvám se Faraonovi, že jsem ho odbyl s těma obtížnostma (možná i několikrát), ono to nakonec smysl má. Tak tedy přikládám verzi se 3-ma obtížnostma: Obtížnost 1 Základní algoritmus, kdy program postupně vyhodnocuje řádky ve všech směrech a podle konstalace na řádku vybere možný tah a spočítá mu prioritu. Takto hledá tah s nejvyšší prioritou. Obtížnost 2 Je přidána optimalizace, která řeší nedokonalost původního algoritmu. Jsou pevně definované některé vzory, které jsou považovány za urgentní a u nich je navýšena priorita. Obtížnost 3 Pokud se vyhodnocují samostatně jen stavy v jednotlivých řádcích, tak může nastat situace, kdy konstalace na řádcích je nevýznamná, ale ve 2D je postavení velmi urgentí. Například: Kód: . . . . . . . . . . o o . . . . o . . . . . . o . . . . . . . . . . . Právě tyto situace dokáže řešit optimalizace v obtížnosti 3 Ještě chci dodat, že pořád lze vyhrát i pod 20 tahů v obtížnosti 3, ale to už nechám na vás
|
Autor: | faraon [ 03.04.2016, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Piškvorky |
Sakra, jsi si jistý že ty obtížnosti nejsou opačně? Ty mě fakt donutíš se tuhle hru opravdu naučit. |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |