OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 29.03.2024, 10:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 23.05.2018, 19:03 
Doda píše:
Poison píše:
Doda píše:
Chapu, jen jesitnost. A vypada to tak nebo ne? Nebo proste nevis?


tak tedka uplně přesně nevim na co odpovídáš. nevim co ? :) kdybys věděl, co já všechno nevim :)


Pres velebeni Atari ji nevidis. Moje otazka je: “Vypada ten Wolf na holem ST presne jako na to videu?”


aha:)

tady je porovnání STE Vs. STfm

https://www.youtube.com/watch?v=PeivCtE5VMU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 23.05.2018, 19:25 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 00:39
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Poison píše:

tady je porovnání STE Vs. STfm

https://www.youtube.com/watch?v=PeivCtE5VMU


Jak se dívám, na tom videu jsou vlastně vidět 3 verze =
1. STE,
2. ST(fm) se zoomem pro plynulost,
3. ST(fm) se zrušeným odzoomování.

_________________
ATARI je dravá fosílie z dob, kdy po světě běhaly počítače různých srdcí, vzhledů, duší. Spí někde v rohu. Čeká, až se vrátí její čas. Tak tedy vezměme krumpáč, pájku a pojďme otevírat hroby!

STE, FALCON 030 (MEGA STE skříň), 2X MacPro 1.1, Powerbook 12"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 23.05.2018, 19:31 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 00:39
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
PS. pro zajímavost Duke Nukem 3D na 16-bit SEGA MEGA DRIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=UjHnaBP-je0

_________________
ATARI je dravá fosílie z dob, kdy po světě běhaly počítače různých srdcí, vzhledů, duší. Spí někde v rohu. Čeká, až se vrátí její čas. Tak tedy vezměme krumpáč, pájku a pojďme otevírat hroby!

STE, FALCON 030 (MEGA STE skříň), 2X MacPro 1.1, Powerbook 12"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 23.05.2018, 23:16 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
Poison píše:
no tak já nevim, ale A500 3D "akce" nejsou ani zdaleka takhle plynulé a to jsou jen čistě vektorové bez textur (behid the iron gate, atd . .) :) Tak nechápu do čeho rejpete ;-) Až na A500 bude běhat W3D jako na STE může se rozvinout diskuze, ale tohle je jen popichování :)


dle tohoto videa s holou A500 by to mohlo jet skoro jako na Atari
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6qsY8tXRFh0[/youtube]

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 05:16 
sandokan píše:
Poison píše:
no tak já nevim, ale A500 3D "akce" nejsou ani zdaleka takhle plynulé a to jsou jen čistě vektorové bez textur (behid the iron gate, atd . .) :) Tak nechápu do čeho rejpete ;-) Až na A500 bude běhat W3D jako na STE může se rozvinout diskuze, ale tohle je jen popichování :)


dle tohoto videa s holou A500 by to mohlo jet skoro jako na Atari
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6qsY8tXRFh0[/youtube]


nejsou tam nepřátelé, zvuky, zbraně, animace, logika hry . . . . . ale ano, mohlo by se to zpomalit na úroveň atari :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 08:38 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
dle autora, to ani dokončovat nebude, šlo o další studijní pokus...

když ale vidím co vše lze vymáčknout z 8bitů, viz doomový závěr dema Mathematica na C64, nebo Doom na Spectrum, tak daleko výkonější A500 to musí nějakým trikem dát. 1MB paměti na předrendrované věci je snad dost

toto video je pěkné shrnutí doomovek a snah 3D na Amize, dokonce se zmínil o hře Testament udělané týmem v ČR,

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tv6aJRGpz_A[/youtube]

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 08:55 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 00:39
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
phpBB [video]


Když už jsme u těch 8-bitů...

A u amigy (500 etc.) není problém ve výkonu, ale ve způsobu, jakým se zpracovává grafika.

Pěkný článek o tom je: http://amigareview.amiga.sk/amiga-revie ... oma?tlacit

_________________
ATARI je dravá fosílie z dob, kdy po světě běhaly počítače různých srdcí, vzhledů, duší. Spí někde v rohu. Čeká, až se vrátí její čas. Tak tedy vezměme krumpáč, pájku a pojďme otevírat hroby!

STE, FALCON 030 (MEGA STE skříň), 2X MacPro 1.1, Powerbook 12"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 13:00 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
jj to jsem už viděl, moc pěkný

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 14:48 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 21:39
Příspěvky: 1970
Bydliště: Praha
Has thanked: 85 times
Been thanked: 255 times
Radegast píše:
A u amigy (500 etc.) není problém ve výkonu, ale ve způsobu, jakým se zpracovává grafika.

Pěkný článek o tom je: http://amigareview.amiga.sk/amiga-revie ... oma?tlacit


Tohle ale platilo jen v dobe psani clanku, dnes uz tolik ne, protoze koumaci mezitim vytvorili chunky to planar algoritmus, ktery bere jen par procent vykonu, coz stale muze chybet a na A500 to neni tak optimalni, ale jde to lepe nez driv. Wolf na A500 zatim neni, tak snad casem bude co porovnavat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 16:06 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:40
Příspěvky: 1920
Bydliště: Olomouc
Has thanked: 895 times
Been thanked: 693 times
mas nekde link na ten algoritmus? Docela by me to zajimalo. Co si pamatuju tohle se hodne resilo.
Je mi jasny, ze se to bude hodne lisit, protoze Amiga a ST ma ty bitplany organizovane jinak.

_________________
www.krupkaj.cz ~ www.atariportal.cz ~ jaysoft.atari.org
:busybee:


Naposledy upravil krupkaj dne 24.05.2018, 16:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 16:09 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1911
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 813 times
http://www.lysator.liu.se/~mikaelk/doc/c2ptut/
nebo tady
http://aminet.net/package/dev/asm/1Seb_FAST_C2P

Mimochodem jsme v tomto vlákně hodně offtopic, admin by mohl vytvořit nové.

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 18:13 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
jak se dívám, tak typo C2P algoritmy mají skoro 20let,
nešla by použít jiná technika?, např na C64 se pro tyto účely využívají sprity, které se pak vícenásobně automaticky vykreslí + rozmnoží při řádkovém přerušení

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 24.05.2018, 19:06 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1911
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 813 times
Já myslím, že jsou ty rutiny účinné. Na CPU 040/060 není rozdíl mezi AGA a grafickou kartou v počtu FPS.

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: A zase to 3D Atari VS Amiga ;)
PříspěvekNapsal: 25.05.2018, 10:30 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Přesunuto... áááá...BOJ! :-D

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RESETkání 5.5. - 8.5.2017
PříspěvekNapsal: 25.05.2018, 10:41 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
sandokan píše:
jak se dívám, tak typo C2P algoritmy mají skoro 20let,
nešla by použít jiná technika?, např na C64 se pro tyto účely využívají sprity, které se pak vícenásobně automaticky vykreslí + rozmnoží při řádkovém přerušení


Určitě dala. Problém je, že dneska nikdo z lidí, co uměli z obyčejné A500/A600 vytáhnout maximum, už dávno vše buď zapoměli a nebo prostě nemají motivaci. Od posledních "vymačkávacích" her nám uběhlo 23 a více let...

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz