OldComp.cz
http://www.oldcomp.cz/

Hledáme programátora
http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=12&t=2836
Stránka 11

Autor:  davesade [ 14.07.2015, 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Hledáme programátora

Zdravím,
pro naši připravovanou Chaos Guns hledáme programátora, kterého by bavilo pracovat de facto na klonu her jako Alien Breed a Chaos Engine. Projekt původně vznikl pro akcelerované Amigy, ale po té, co jsme přišli o programátora, jsme museli nároky na projekt přehodnotit. Níže následuje nástin požadavků na engine samotný.

V případě zájmu rád nastíním další detaily!

Target HW:
- Amiga 500 with extra RAM (4-8 MB), possible expansion to AGA palette (depends on decision for colour count, 256 might be too high) - so Amiga 1200 is an option, no accelerator required.
- 50 fps
- HDD installable, floppy optionable in case we can fit the game to floppies
- 1 button joystick + keyboard, 2 button joystick, CD32 pad, keyboard shortcuts

Game Design Requirements:
- 1 player game with possibile expansion for two player mode (low priority)
- game style - action RPG, similar to Tower Assault or Chaos Engine, but with interactive inventory and text based dialogues
- inventory - equiping weapons, armor, reading texts, droping items (or destroying), inventory screen pauses the game
- interactivity - multiple types of weapons, opening doors, using keys / items, floor triggers, wall triggers (buttons, levers), teleports, explosions with area effect, movable crates (low priority)
- two types of AI with some variables
- maps are separated, being connected via overworld hub, size of maps similar to Tower Assault (up to 150x150 tiles)
- tile size 16x16, sprite size up to 32x32 pixels

Autor:  misticjoe [ 14.07.2015, 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledáme programátora

Já myslel, že už se někde nějaké demíčko odehrálo, ne?

Autor:  panprase [ 14.07.2015, 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledáme programátora

Mistiku, zapni Amos a zacni prgat ;)

Autor:  davesade [ 17.07.2015, 10:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledáme programátora

Demíčko se odehrálo, ale to psal MarK a tím směrem se již nehodláme vydat. Musíme ubrat z nároků a vrátit se k tradičnějšímu způsobu no.

Autor:  davesade [ 14.08.2015, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hledáme programátora

Máme už sumarizaci požadavků na nový engine, v zásadě chceme engine na úrovni Alien Breed pro AGA, čistě kvůli počtu zamýšlených barev (více, než 64, spíše 128 ), velikost mapy cca 150x150 tiles, tile o velikosti 16x16px, sprity o velikosti 32x32px. Bavíme se o programování pro holou Amigu, tj. žádná turbína, leda extra RAM kvůli grafice a zvukům. Primárně jeden hráč, automatické sbírání předmětů, automatické používání předmětů na konkrétních místech (klíče, dveře), proti AB je zde navíc inventář, ale ten je na separátní obrazovce a zapauzuje hru, tj. není to náročné napsat. Ovládání jednotlačítkovým joystickem + mezerník na klávesnici, případně dvojtlačítkový joy. AI chceme jenom základní, ale máme asi 10 typů zbraní, včetně area-effect granátů / raketometů. Zde náhled na kliknutí:

http://www.amigaportal.cz/forum/attachm ... 1438767992

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/