baktra píše:
Já bych to s těmi čtyřmi barvami neviděl tak zle. Pro celkovou atmosféru hry jsou myslím zvoleny dobře. Asi je to taky tím, že se podstatná část hry odehrává v "přírodě", byť poněkud bahnité a ne v železobetonové pevnosti. Já měl vždycky rád spíše exteriéry plošinovek tohoto stylu.
Zajímavé by bylo srovnání s hrou Miecze Valdgira II - Wladca Gor. Tam mi přijde grafika hlavního hrdiny poněkud lepší, i když to není dvakrát sympaťák. Zase grafika exteriérů se mi líbí méně než u Krucjaty.
Ono těhle graficky "lepších adventur" vzniklo více:
Miecza Waldgira I
Miecza Waldgira II
Incydent
Dwie Wieze
Magia Krzystalu
Krucjata
snad sem na žádnou nezapomněl, všechny mají výjimečně hezkou grafiku, animace i hratelnost. Myslím, že někde psali o konverzi grafiky z amigy
jo a agent v Krucjatě nedělá nene, ale rozhlíží se kolem sebe, jestli je sám a může ten předmět sebrat (nenápadně, aby ho nikdo neviděl)