OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 29.03.2024, 13:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 14:21 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Port z NES na C64 se už finišuje.

phpBB [video]

https://www.youtube.com/watch?v=XIwlhQp ... e=youtu.be

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 15:19 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Gender nekorektní verze Giana sisek :-)

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 17:58 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
No jsem zvedav jak vyresi pouziti 2 tlacitek na ovladaci. Predpokladam ze na klasickem joysticku nijak?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 19:19 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
jsem ani netušil, jak hodně je Giana (1987) podobná Mariu (1985)
jestli nebude Giana i lepší/hratelnější jak originál

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 19:33 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
tommik píše:
No jsem zvedav jak vyresi pouziti 2 tlacitek na ovladaci. Predpokladam ze na klasickem joysticku nijak?


Pravděpodobně stejně jako to má Giana.Nahoru - jump, fire - flusání plamínků.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 19:40 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Jenze Mario ma jeste ten nizsi vyskok nebo se pletu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 19:43 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
sandokan píše:
jsem ani netušil, jak hodně je Giana (1987) podobná Mariu (1985)
jestli nebude Giana i lepší/hratelnější jak originál


Giana byl víceméně pajc Mária.Taky kvůli autorským právům Nintenda byla rychle stažena z trhu a originály ,hlavně diskety jsou cenné.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 16.04.2019, 19:47 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
tommik píše:
Jenze Mario ma jeste ten nizsi vyskok nebo se pletu?


Má krátký/dlouhý skok,který je dán stiskem tlačítka (krátce/dlouze)

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 19.04.2019, 07:29 
Online
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:23
Příspěvky: 1911
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 517 times
Been thanked: 813 times
Tak už je venku
https://csdb.dk/release/?id=176968
https://csdb.dk/release/?id=176969
video
https://www.youtube.com/watch?v=p4T1hqJ8l98

_________________
cs.speccy.cz, ondraspo186.8u.cz, zx-spectrum.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 19.04.2019, 09:51 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Dobře, ale kde se to dá stáhnout? external link z csdb mi nic nenajde. Nebo už Nintendo zasáhlo?

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 19.04.2019, 10:55 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
https://www.lemon64.com/forum/viewtopic ... QFuyUae4ZE

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 19.04.2019, 12:58 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Zkoušel to někdo na reálném C-64? Mně se to v emulátoru WinVICE dost často zpomaluje. Jinak to vypadá na velmi kvalitně odvedenou práci. Výborný zvuk a odladěná hratelnost. Giana sice nastavila laťku velmi vysoko, ale tohle určitě stojí za to. Akorát mám pochybnost o tom, že to bude moct autor normálně šířit. Už teď jsou ty soubory nahlášené za porušování copyrightu, pravděpodobně Nintendo v plné palbě i po 30 letech...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 00:38 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Já to chci rozjet na C128. Jinak nechápu, že nějakej čuramedán se realizuje v tom, že hlásí stránky se souborem ke stažení.
BTW: možná by to chtělo i nějakého wopirátěného Sonica a byl by klid.
BTW2: Se Nintendu zas tolik nedivim, bo NintendoMini...

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 00:47 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 23.05.2013, 20:30
Příspěvky: 322
Bydliště: Východní Čechy
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
tommik píše:
Zkoušel to někdo na reálném C-64? Mně se to v emulátoru WinVICE dost často zpomaluje. Jinak to vypadá na velmi kvalitně odvedenou práci. Výborný zvuk a odladěná hratelnost. Giana sice nastavila laťku velmi vysoko, ale tohle určitě stojí za to. Akorát mám pochybnost o tom, že to bude moct autor normálně šířit. Už teď jsou ty soubory nahlášené za porušování copyrightu, pravděpodobně Nintendo v plné palbě i po 30 letech...


To zpomalování je jen v případech,kdy je na obrazovce maximum spritů, informace o tomhle jsou v té přiložené notě.Bez zpomalování je možné to hrát na C128.Z jednoho serveru to je sice vymazané,ale druhej stále jede a kdoví,kam se to ješně v budoucnu nasype.Když se dělal port Donkey Kong Junior na C64,Nintendo se nevzrušovalo,nevidím moc důvoc proč by mělo opět u Maria.

_________________
JMP $FCE2

C64, C128DCR, IDE64, SuperCPU64, 1541 Ultimate-II, MMC Replay, FC3, REU 2MB, Geroram512, NeoRAM 2MB, RR-Net, SilverSurfer, Wiznet64 , 1541-II,1571,1581,Oceanic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C64 port Super Mario Bros
PříspěvekNapsal: 20.04.2019, 01:07 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 20.02.2017, 01:17
Příspěvky: 801
Has thanked: 19 times
Been thanked: 48 times
Comos píše:
To zpomalování je jen v případech,kdy je na obrazovce maximum spritů, informace o tomhle jsou v té přiložené notě.Bez zpomalování je možné to hrát na C128.


No nevim. Ted jsem to sledoval na YT borec to hral na C128D a nejake ty nepatrne "slowdowns" jsem tam videl i kdyz mel zasunute SuperCPU.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz