OldComp.cz
http://www.oldcomp.cz/

LNXtracker
http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=37&t=5644
Stránka 12

Autor:  Aki [ 26.10.2017, 14:58 ]
Předmět příspěvku:  LNXtracker

- Dá se už stáhnout?
- V jakém formátu bude exportovat hudby?
- Jak zatížené bude přerušení při přehrávání?
- Bude možné importovat .PT3, případně .SQT?
- V čem bude lepší, než VortexTracker II?

Autor:  Lanex [ 27.10.2017, 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

- Dá se už stáhnout?
Beta je již ke stažení na http://www.ilnx.cz/index.php?id=download

- V jakém formátu bude exportovat hudby?
Hudbu to exportuje do BIN souboru, který je určen pro Z80 přehrávač (tedy rutina pro přehrávání). Z80 přehrávač se zatím na webu stáhnout nedá, ještě ho "ladím". Nicméně kdyby byl někdo nedočkavý, můžu zaslat. Další formát je interní formát LNXM.

- Jak zatížené bude přerušení při přehrávání?
Záleží kolik kanálů je ve hudbě využíváno. Naměřil jsem v mém hudebním demu (v jakém jiném taky, když existuje zatím jen tohle jedno :lol: ):
AY hudba (3 kanály) pohybuje se kolem 5500 taktů
SAA hudba (6kanálů) pohybuje se kolem 6000 taktů
SAAY hudba (9 kanálů) pohybuje se kolem 7000 taktů

Ono to hodně kolísa, a taky záleží kolik různých efektů je aktuálně zpracováváno. Někdy to spadne ke 4000t, někdy zas nárazově skočí na 12000t.

- Bude možné importovat .PT3, případně .SQT?
Zatím to neumí. Rád bych import přidal, ale neznám strukturu formátů PT3 a SQT, popis jsem nikde nenašel.

- V čem bude lepší, než VortexTracker II?
To nevím :) Nikdy jsem je ani nesrovnával. Výhodu vidím v tom že LNXtracker umí skládat hudbu až pro 12 kanálů, umí použít 2x AY a 1x SAA současně. Umí používat sdílenou knihovnů zvuků. Takže pokud bude třeba ve hře více skladeb, nemusí každá skladba sebou tahat svoje definice zvuků = úspora místa. Umí Spouštět samostatné zvuky programově, takže třeba v SAA může hrát hudba, a AY bude dělat nadefinované zvuky ve hře. Nebo kanály 1-4 v SAA budou hrát hudbu, kanály 5-6 zvuky...

Podporované kombinace:
AY, SAA, Turbo Sound B/C (2x AY), SAAY! (1xAY, 1xSAA), Turbo Sound Easy (2xAY, 1xSAA)

Autor:  tridé [ 27.10.2017, 11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Kurna to vie aj saa??? Dakujem za info. Pecka!

AY+SAA kombinacia
Ak mam ZX128k s AY a SAA zvukovku viem si prehrat hudbu v mode SAAY???
Da sa tam dorobit tato kombinacia???

Mozes prosim Ta urobit aj ZX128K+SAAY tzn. AY+AY+SAAY= 12 kanalov???

Autor:  Lanex [ 27.10.2017, 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

-Ak mam ZX128k s AY a SAA zvukovku viem si prehrat hudbu v mode SAAY???
Pokud budeš mít ZX128 + SAA zvukovku, tak ano.

Da sa tam dorobit tato kombinacia???
Je tam ;-) (režim SAAY!)

Mozes prosim Ta urobit aj ZX128K+SAAY tzn. AY+AY+SAAY= 12 kanalov???
AY+AY+SAAY = 3xAY a 1xSAA (15 kanálů). Tenhle režim nepodporuju. Pokud ale myslíš AY+SAAY (2xAY 1xSAA), tak je tam ;-) (režim TS Easy). Nicméně k tomu aby na ZX128 měl 2xAY a 1x SAA ti nebude stačit připojit SAAY! zvukovku. Ty dvě AY by se ti poprali hardwerově. Musel bys přistoupit k většímu HW zákroku na svém stroji ZX128 :-)

Autor:  Aki [ 27.10.2017, 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Editace samplů tlačítky mi přijde těžkopádná, radši bych si sampl namaloval myší. Ale spíš mě trápí, že nechápu, jak se tam tvoří hw obálky? Umí je to taky automaticky ladit jako Vortex? Políčko vpravo od hlasitosti noty v editoru patternů je na co? Tipoval bych na efekty, ale jak se tam přidávají? Co třeba skluzy, příznak HW obálky a naladění, atd.
Jo a arpeggio - ornamenty, ty jak?

Autor:  tridé [ 27.10.2017, 14:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Turbosound mam ale FM miesto AY mam 2xYM2203 preto Ta otazka na Saay...
Nic menej mam aj druhe zx len s.AY...

Autor:  Jiiira [ 27.10.2017, 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Lanex to napsal dobře, jen potvrzuju, že nelze zkombinovat ZX128 a SAAY, protože obě AY, jak ve Spectru, tak na interface, jsou připojené úplně stejně a kolidovaly by.

Pro 128káře je určeno Simple SAA, které k interní AY doplňuje zvenčí SAA. Prodává je Noby - momentálně je to třetí položka odspoda. Oba výstupy je pak ovšem nutno smixovat dohromady.

Autor:  Lanex [ 27.10.2017, 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Factor6 píše:
Editace samplů tlačítky mi přijde těžkopádná, radši bych si sampl namaloval myší. Ale spíš mě trápí, že nechápu, jak se tam tvoří hw obálky? Umí je to taky automaticky ladit jako Vortex? Políčko vpravo od hlasitosti noty v editoru patternů je na co? Tipoval bych na efekty, ale jak se tam přidávají? Co třeba skluzy, příznak HW obálky a naladění, atd.
Jo a arpeggio - ornamenty, ty jak?

-Kreslení samplů pomocí myši přidám ;-) Budu rád za každý takovýhle podnět.
-HW obálky tahle verze ještě nepodporuje (nebral jsem to jako prioritu).
-Políčko vpravo od hlasitosti noty je na různé efekty. Dostaneš se na ně pravým tlačítkem myši.

tridé píše:
Turbosound mam ale FM miesto AY mam 2xYM2203 preto Ta otazka na Saay... Nic menej mam aj druhe zx len s.AY...

TurboSound FM to neumí to je jasný, jen Turbo Sound B/C.

Autor:  Aki [ 27.10.2017, 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Ještě k těm samplům. Vibrato mít přednastavené je sice pěkné, ale spíš by se mi líbilo si ho vyrábět sám. Tzn. nad/pod křivkou samplu mít třeba číselnou řadu, každý dílek samplu by měl dvouciferné číslo se znaménkem +/- a u každého toho dílku by šlo tón ohnout (+xx nebo -xx). Tim bych vytvořil vibrato jaké chci, tak jak jsem zvyklý ze všech jiných editorů. To samé pro ornamenty, které by se taky mohly takto dělat, tzn. mít oddělenou tabulku ornamentů a ty pak přidávat k už vytvořeným samplům libovolně, tedy ne stylem sampl č.5 má ornamet takový a když chci přehrát sampl 5 bez ornamentu, tak to nejde.

Autor:  Lanex [ 27.10.2017, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Vibrato jak píšeš by se udělat dalo. Přineslo by to i nové zvukové efekty. Přednastavené bych teda taky ponechal. Je to datově úspornější řešení. Zamyslím se nad tím.

Co se týče Oddělených hlasitostních obálek... nevím. Jaké to má praktické využití?

Autor:  Aki [ 27.10.2017, 17:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Lanex píše:
Vibrato jak píšeš by se udělat dalo. Přineslo by to i nové zvukové efekty. Přednastavené bych teda taky ponechal. Je to datově úspornější řešení. Zamyslím se nad tím.

Rozhodně.
Lanex píše:
Co se týče Oddělených hlasitostních obálek... nevím. Jaké to má praktické využití?

Teď nerozumím, co myslíš tím "Oddělených hlasitostních obálek"? Co by to mělo být?

Autor:  misticjoe [ 27.10.2017, 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

No když jsme u těch připomínek, tak já bych rád něco jako Sonix pro nás hudební lamy. Prostě notová osnova, výběr nástroje a ten pak podle not prdám do partu.

Autor:  tridé [ 28.10.2017, 02:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Load soundbank myslis? Ze miesto load instrument naladujes 100 nastrojov *.lnb a potom tam bude okienko s nazvom nastroja a sipka dalej a spat (dalsi nastroj, predosli).To by bola pekna featurka... Pritom vysledny modul by mal v sebe len pouzite nastroje.

Autor:  Busy [ 28.10.2017, 06:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Factor6 píše:
Vibrato mít přednastavené je sice pěkné, ale spíš by se mi líbilo si ho vyrábět sám. Tzn. nad/pod křivkou samplu mít třeba číselnou řadu, každý dílek samplu by měl dvouciferné číslo se znaménkem +/- a u každého toho dílku by šlo tón ohnout (+xx nebo -xx). Tim bych vytvořil vibrato jaké chci
Takyto rad cisel meniacich frekvenciu tonu sa oznacuje ako frekvencna obalka.
Factor6 píše:
Lanex píše:
Co se týče Oddělených hlasitostních obálek... nevím. Jaké to má praktické využití?
Teď nerozumím, co myslíš tím "Oddělených hlasitostních obálek"? Co by to mělo být?
No a hlasitostna obalka je to iste ako frekvencna, ale neurcuje odchylku frekvencie od zakladneho tonu, ale pokles hlasitosti voci nejakej celkovej zakladnej hlasitosti celej hudby pre kazdy dielik samplu. Cize bud tiez rad cisel, alebo ich graficke znazornenie vo forme rozne vysokych stlpikov.

Nuz a samostatne oddelene hlasitostne obalky by mali taky vyznam ze si nadefinujes nejaku obalku (napr. nejake vhodne ADSR) a tu potom viackrat pouzijes na rozne sample alebo noty.

Autor:  Lanex [ 28.10.2017, 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: LNXtracker

Factor6 píše:
Teď nerozumím, co myslíš tím "Oddělených hlasitostních obálek"? Co by to mělo být?

Jaj špatně jsem to pochopil. Ornamenty tam jsou, měníš je tlačítky "+" a "-" na numerický klávesnici při editaci samplu. Stejně jako zapínání šumu (klávesa "*") nebo tónu (klávesa "/"), nastavení hladiny šumu (klávesy PageUp a PageDown).
misticjoe píše:
No když jsme u těch připomínek, tak já bych rád něco jako Sonix pro nás hudební lamy. Prostě notová osnova, výběr nástroje a ten pak podle not prdám do partu.
No nevím jestli zrovna notový zápis je pro lamy... :D nicméně něco takového v Lnxtrackeru plánuju. Je tam ještě spousta věcí které se dají přidat...

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/