V půlce srpna jsem dodělal hru Abu Simbel pro PP-01. Nedlouho poté jsem přes SZ komunikoval s uživatelem mmartinka a ten jen tak mimochodem napsal, že by z toho mohla být docela dobrá hra pro Ondru, protože v každé místnosti jsou max. 3 nepřátelé. Také mě nedávno kontaktoval uživatel solaris104 s otázkou, jestli bych nechtěl nakódovat nějakou hru pro Ondru. Problém byl v tom, že jsem reálný počítač Ondra neměl k dispozici a emulátory, které existují, se pro vývoj nedají použít. Naštěstí se na Aukru jeden Ondra objevil a tak jsem se stal jeho majitelem. K mému velkému překvapení byl po zapnutí funkční a nevyžadoval žádnou opravu.
Pro přenos software do Ondry jsem si vyrobil OndraSD. Tady bych rád poděkoval Reverzovi a Martinovi1, kteří mi pomohli vychytat chyby v mém zapojení.
Práce na portování tedy mohly začít. Díky Ondra GDK to šlo docela rychle. Nepoužil jsem sice přímo rutiny z GDK, ale díky němu jsem pochopil, jak to v Ondrovi funguje a jak se co obsluhuje. Díky autorovi za něj.
Hru jsem dokončil včera večer a poslal ji solarisovi104 k otestování. Dnes jsem zapracoval několik jeho připomínek a dávám ji k dispozici. Snad se vám bude líbit.
Ovládání je QAOP nebo šipky. Klávesa T zapíná/vypíná nekonečné životy.
Hra je v BIN podobě pro OndraSD zde:
https://uloz.to/file/eDrmbTEJr9TL/abusmblondra-zip