OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů
Právě je 25 čer 2017, 18:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2017, 10:04 
Offline
Radil

Registrován: 07 črc 2013, 23:28
Příspěvky: 296
Has thanked: 29 times
Been thanked: 49 times
O mega bloků nepadlo ani slovo - AMC jich má cca 1600, proto ten nový maximální počet 2048 (aby byla nějaká rezerva). Správnost tapky AMC ověřena v několika emulátorech. A ještě jedna hra měla takovej absurdní počet bloků, sice asi jenom 700, ale název jsem si nepoznamenal. Kdo tohle vymejšlel, nevím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2017, 11:41 
Offline
Pan Štábní

Registrován: 18 čer 2013, 19:26
Příspěvky: 1689
Has thanked: 58 times
Been thanked: 220 times
misticjoe píše:
Počkej, počkej. Chceš mi říct, že AMC má mega bloků? Toho jsem si nikdy nevšiml.
Ehm, "mega" je milion, ne tisíc... 8-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2017, 17:07 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 22:48
Příspěvky: 5875
Bydliště: Praha
Has thanked: 709 times
Been thanked: 708 times
Pravdu díš. Špatně jsem zvolil slovo - to víš, už je člověk zblblej těma giga-mega-tera :-) Tahle šílenost je evidentně ještě u originálek After The War a Rescue from Atlantis. Každopádně loading je prakticky neposlouchatelný.

_________________
Nemám vůbec nic! Jsem jen admin... I have no computers - i'm only admin... Ich habe keinen Computer, ich bin nur Admin... Je n´ai rien du tout. Je ne suis qu´administrateur.
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2017, 17:09 
Offline
Radil

Registrován: 07 črc 2013, 23:28
Příspěvky: 296
Has thanked: 29 times
Been thanked: 49 times
Aha, Jiiira ten překlep pochopil, ale já ne - sorry, na mě se holt musí exaktně... :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2017, 08:12 
Offline
Radil

Registrován: 07 črc 2013, 23:28
Příspěvky: 296
Has thanked: 29 times
Been thanked: 49 times
Verze 1.3.5, jejímž hlavním přínosem jsou opravy chyb imagů zavlečených během refaktoringu ve verzi 1.3.3 (vypadl například poměrně důležitý řádek označující raw image jako "dirty"; mohli jste si tedy do raw image naimportovat co jste chtěli, ale výsledek nešel uložit - image nebyl označený jako modifikovaný a nebylo tedy co ukládat; toto se netýkalo image DSK a floppy mechaniky - ty fungovaly jak měly). Zde je tedy souhrn úprav v této verzi:

- opraveno označování sektorů raw image jako "dirty"
- opraveno odformátování DSK (pouze kosmetická úprava)
- přidáno automatické určení latencí mechaniky (první experimentální verze - zatím jsem další možnosti nestačil prodiskutovat se Simonem Owenem)
- přidány základní webové stránky dostupné z menu Help

V následující verzi 1.3.6 bych rád dodělal drobnosti, které jsem nestihl v této verzi (kvůli chybě v raw-imagi jsem verzi 1.3.5 chtěl mít zveřejněnou co nejdřív). Ve verzi 1.4 bych se vrhnul na systém CP/M, od kterého je existující MS-DOS odvozen - jeho implementace by proto nemusela být tak náročná.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz