OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 19.04.2024, 06:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 17.05.2013, 17:20 
Offline
Kecka
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:39
Příspěvky: 61
Has thanked: 16 times
Been thanked: 7 times
Hrál to někdo na holé A1200?

Na PC jsem to hrával celkem vydatně, teď mám 3 image disket, ale jsem línej vybalovat Amigu :oops: Na YT je jen jedno celkem slabé video, má cenu se na to chystat?

_________________
AMIGA PC PSX PS2 PS3 PS4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 17.05.2013, 17:49 
Offline
Radil

Registrován: 12.05.2013, 22:02
Příspěvky: 284
Has thanked: 11 times
Been thanked: 53 times
Butterfly píše:
Hrál to někdo na holé A1200?

Na PC jsem to hrával celkem vydatně, teď mám 3 image disket, ale jsem línej vybalovat Amigu :oops: Na YT je jen jedno celkem slabé video, má cenu se na to chystat?


Urcite... aspon nam reknes jak to vypada ;-) :-D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 17.05.2013, 17:57 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10123
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1521 times
Na holé A1200 to snad ani nezkoušej. Pro nějaký lehký zážitek to chce 4MB Fast a nějakou min. 28Mhz turbínu...

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 20.05.2013, 12:24 
Offline
Kecálek

Registrován: 13.05.2013, 15:52
Příspěvky: 162
Has thanked: 6 times
Been thanked: 38 times
Ale jinak Sim City je jedna z mála her, který podporujou instalaci na HD bez nějakých doplňků jako WHDload.

_________________
Amiga 1200 HD, Blizzard 1260/50, 64MB RAM, Atari 1040 STfm, Sinclair ZX Spectrum 128K +2B, 2GB CF-Ide


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 20.05.2013, 12:49 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10123
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1521 times
Těch her, co šlapou z HDD i bez WHDload (a kolikrát i lépe), je víc, než by sis myslel :-) WHDload je hlavně o lenosti - žádná zdlouhavá instalace, assigny, atp. Prostě se WHDload archív stáhne, nahraje, rozbalí a už to jede.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 20.05.2013, 13:13 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 22:45
Příspěvky: 347
Bydliště: Brno
Has thanked: 77 times
Been thanked: 72 times
Simcity 2000 běží v Hires-Interlace 640x512x8, proto se doporučuje alespoň 030 procesor a 4MB RAM. Také je doporučena utilitka FBlit, která hry jako SimCity, Napalm, Foundation, ... zrychlí.

_________________
http://jack.untergrund.net [ Obrázek A500+ Obrázek A600 ObrázekA1200 ObrázekA1200T Obrázek A2000 ObrázekA4000 ObrázekA4000T ObrázekMac Mini G4 ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 15.11.2013, 20:23 
Offline
Prvnička

Registrován: 14.11.2013, 13:29
Příspěvky: 11
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze SC2000 bezi rychlejsie pod Shape Shifterom ako nativne. Asi si tvorcovia nedali moc prace s optimalizaciou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 15.11.2013, 20:53 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10123
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1521 times
Amiga verzus emulace Maca? To by chtělo nějaké bližší testy a lepší specifikaci, jaký driver pro zobrazování máš na SS nastavený. Na Amize to jede standardně v PALovém rozlišení, hádám že bez nejrůznějších triků. Jestli používáš nejaký AGA EVD driver a refresh obrazovky ženeš přes MMU, tak zobrazování bude rychlejší. A s grafickou kartou je asi ShapeShifter jasná a jediná volba :-)

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 15.11.2013, 21:43 
Offline
Prvnička

Registrován: 14.11.2013, 13:29
Příspěvky: 11
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Vies co to uz bolo dost davno, takze nejake specifikacie len tak lahko z hlavy nevydolujem... System som mal vtedy 3.1, 030+16MB a urcite ziadne specialne vychytavky, o FBlite som asi este ani netusil (1999? 2000?) a Shape Shifter som mal asi nejaky vtedajsi aktualny a driver grafitti. Pouzival som aj Fusion, ale ten tusim nemal podporu grafitti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sim City 2000
PříspěvekNapsal: 15.11.2013, 23:19 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10123
Bydliště: Praha
Has thanked: 1956 times
Been thanked: 1521 times
Řekl bych, že v té graffiti bude odpověď.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz