OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 28.03.2024, 11:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 02.11.2015, 18:12 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 30.09.2014, 18:03
Příspěvky: 509
Bydliště: jižní Čechy
Has thanked: 186 times
Been thanked: 67 times
Zdar, jak vám chodí Ďuk na 060? Mně se to pohybuje v rozpětí 6 až 20 fps podle velikosti "scény" a počtu nepřátel. Nejhorší je to v místech, kde je voda. Animují se tam různé vodopády, proudy, pak se tam do toho nacpe ještě pár prasat a jsem na 6 fps.

_________________
Commodore 64, 64C, 64G, ATARI 1040 STE, AMIGA 1200 (A1260/80), Amstrad CPC 6128, Acorn A3020, Didaktik GAMA '88 a '89, ZX 128.

PC: XT-V20-10 MHz, 286-20 MHz (4 MB RAM, Trident 1 MB, SB16), 386DX-40 MHz (FPU, 32 MB RAM, Mach32 2 MB, AWE32, CD-ROM), 486"DX5"-160 MHz (128 MB RAM, USB 2.0, SB16, CD-ROM), Pentium 233 MMX (262 MHz, 256 MB RAM, SiS315 32 MB, VooDoo2, SB16, DVD-ROM)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 02.11.2015, 18:41 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05.04.2013, 15:29
Příspěvky: 2394
Bydliště: Starý Vestec
Has thanked: 426 times
Been thanked: 446 times
Přes AGA nebo RTG??? S RTG bych rek, ze jsou ty propady mensi nez na AGA.

_________________
Amiga Sinclair Didaktik Sam_Coupé Enterprise SAM440ep μA1 MacBook_Air Mac_Mini_MOS CPC Atari MSX Acorn C64 RetroPC

http://party.oldcomp.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 02.11.2015, 18:58 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 30.09.2014, 18:03
Příspěvky: 509
Bydliště: jižní Čechy
Has thanked: 186 times
Been thanked: 67 times
S AGA... :-)

_________________
Commodore 64, 64C, 64G, ATARI 1040 STE, AMIGA 1200 (A1260/80), Amstrad CPC 6128, Acorn A3020, Didaktik GAMA '88 a '89, ZX 128.

PC: XT-V20-10 MHz, 286-20 MHz (4 MB RAM, Trident 1 MB, SB16), 386DX-40 MHz (FPU, 32 MB RAM, Mach32 2 MB, AWE32, CD-ROM), 486"DX5"-160 MHz (128 MB RAM, USB 2.0, SB16, CD-ROM), Pentium 233 MMX (262 MHz, 256 MB RAM, SiS315 32 MB, VooDoo2, SB16, DVD-ROM)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 02.11.2015, 20:21 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11.05.2013, 23:48
Příspěvky: 10111
Bydliště: Praha
Has thanked: 1953 times
Been thanked: 1517 times
Port Duka3D na Amigu je děsivej. Rychleji běhá pod ShapeShifterem (samo zkoušeno RTG, AGA nevím). To samé platí i Wolf3D.

_________________
Amiga/Amstrad/Atari/Commodore/Mac/Nintendo/PS/PC/Sega/Tandy/ZX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 03.11.2015, 09:15 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 21:39
Příspěvky: 1969
Bydliště: Praha
Has thanked: 85 times
Been thanked: 255 times
Na PPC to jede v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 03.11.2015, 13:24 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 30.09.2014, 18:03
Příspěvky: 509
Bydliště: jižní Čechy
Has thanked: 186 times
Been thanked: 67 times
Doda píše:
Na PPC to jede v pohode.


No, ještě, aby nejelo :lol: ;)

_________________
Commodore 64, 64C, 64G, ATARI 1040 STE, AMIGA 1200 (A1260/80), Amstrad CPC 6128, Acorn A3020, Didaktik GAMA '88 a '89, ZX 128.

PC: XT-V20-10 MHz, 286-20 MHz (4 MB RAM, Trident 1 MB, SB16), 386DX-40 MHz (FPU, 32 MB RAM, Mach32 2 MB, AWE32, CD-ROM), 486"DX5"-160 MHz (128 MB RAM, USB 2.0, SB16, CD-ROM), Pentium 233 MMX (262 MHz, 256 MB RAM, SiS315 32 MB, VooDoo2, SB16, DVD-ROM)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Duke 3D
PříspěvekNapsal: 03.11.2015, 14:56 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 22:45
Příspěvky: 347
Bydliště: Brno
Has thanked: 77 times
Been thanked: 72 times
Před chvílí jsem zkoušel na 060/50:

AmigaDuke_v0.3 = první a na dlouhou dobu jediná 68k port Dukeho od Danteho => dá se to hrát i na fullscreen, ale plynulé je to až po zmenšení okýnka
Amiduke 1.07 = je to Novacoderův port a je pouze pro AGA, je kupodivu plynulejší, než Amigaduke v0.3 od Danteho => hratelný i na fullscreen
AmiDuke v0.3 WarpOS = WarpOS port prvního zmíněného, jediná verze co kdy vyšla => valí ultra rychle

Za chvíli to samé zkusím i na Amize s 060/80...

_________________
http://jack.untergrund.net [ Obrázek A500+ Obrázek A600 ObrázekA1200 ObrázekA1200T Obrázek A2000 ObrázekA4000 ObrázekA4000T ObrázekMac Mini G4 ]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz