OldComp.cz
http://www.oldcomp.cz/

"Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru
http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=7&t=5648
Stránka 23

Autor:  Lisiak4 [ 02.11.2017, 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

voodoo: to je nejaký nový druh provokácie, že si vynechal prvé diely Shadow of the Beastu a Turricana? :A

Autor:  misticjoe [ 02.11.2017, 16:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Šmarjá pano! Bavíme se tu o AGA hrách! Co sem furt spete OCSkové? Jiiira se snad ptal jasně...

Autor:  Doda [ 02.11.2017, 19:26 ]
Předmět příspěvku:  "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Taky se bavime o tom, ze tech AGA zas neni tak moc a neni to zadne terno, takze je vetsinou jine ECS docela valcuji.

Za sebe muzu rict, ze AGA hru nedokazu spolehlive ani poznat.

Autor:  Doda [ 02.11.2017, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

I kdyz je pravda, ze ECS hra moznosti A1200 zrovna neukazuje, jak chtel Jiiira.

Autor:  Lisiak4 [ 02.11.2017, 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Sorry za OT, ale není náhodou AGA režim náročnější na výkon vůči OCS/ECS?

Autor:  Poison [ 02.11.2017, 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

tak pak je tu jeste Wendetta 2175 a xp8 je aga i ecs verze. kdyz si je pustis hned po sobe je videt pomerne velkej rozdil. onescapee je graficky nadherna na aga. je i ecs ale tu sem nevidel :)

Autor:  misticjoe [ 02.11.2017, 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Já se vrátím k párkrát zmíněnému Banshee - tam fakt AGA nevidíte? To jste asi kurva slepí!

Autor:  voodoo [ 02.11.2017, 23:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Otazka na mistica, kolko farieb pouziva kurva Banshee, a myslete politicky smejdi ? (odpoved ta prekvapi, uvidis).

Autor:  misticjoe [ 03.11.2017, 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Kurva málo :-) Né, podle screenshotů z lemonu mi to ukazuje porůznu 80-100. Ale o to nejde - i z ECS se dá dostat 256 slušně zobrazených barev na jedné screeně. Spíš jde o to, jak pěkně ždímá AGA množstvím technických vychytávek, sprajtů, atd.

Autor:  Doda [ 03.11.2017, 14:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

misticjoe píše:
Kurva málo :-)i z ECS se dá dostat 256 slušně zobrazených barev na jedné screeně


4096 :-)

Autor:  misticjoe [ 03.11.2017, 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Psal jsem "slušně". Ne tu mazanici HAM :-)

Autor:  Doda [ 03.11.2017, 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Ja si z toho delam srandu, ale i tak vic nez 32/64 najednou jde udelat jen pomoci kopru, ale pak je limit stejne az 4096, nic mezi.

Autor:  Solaris104 [ 03.11.2017, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Třeba u hry Capital Punishment jde vidět tu barevnou hloubku.
http://hol.abime.net/2921/screenshot
Škoda, že CD32 neměla v základu ke 2MB Chip RAM i 2MB Fast RAM. Pak mohlo být více her v 256+ barvách a ne jen adventury. Banshee jede ve 128 barvách, hodně AGA her jen v 64 barvách. Opravdu ale velmi záleží na grafikovi. Třeba OCS Project X mi přijde mnohem barevnější než AGA T-zer0.

Autor:  Antony/DTA [ 03.11.2017, 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

AGA mala niekoľko vylepšení oproti OCS/ECS, ale stále obsahovala pôvodný Blitter, Copper a aj
zvuk ostal nezmenený. No a vo väčšine AGA hier bol brzdou Blitter.
Napríklad Turrican 2 (OCS) používal len 4 bitplany, lebo 5 by už nestíhal a AGA s 8 bitplanmi to už nezvládne duplom. S tou fastkou do základnej zostavy by som súhlasil, ale Blitter by to aj tak nezrýchlilo.

Autor:  Lanex [ 07.11.2017, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Best of" hry pro A1200 bez akcelerátoru

Amiga 1200 (AGA) měla procesor na 14 MHz, kdežto OCS/ECS stroje mají jen 7 Mhz. Takže obsluhovat 8 bitplánů možné je. Nicméně je svatá pravda že v A1200 je největší problém blitter. Blitter u OCS/ECS pomáhal hodně, přesouval data o hodně rychleji než procesor (cca 2x-4x). Potíž s blittrem nastal u A1200 proto, že 14 MHz procesor byl téměř stejně rychlej, jako blitter. Dokonce existuje situace, kdy procesor v A1200 udělal úkol rychleji než blitter.

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/