OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů


Právě je 29.03.2024, 00:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 12.09.2017, 10:15 
Offline
Profík

Registrován: 18.04.2017, 12:55
Příspěvky: 698
Has thanked: 264 times
Been thanked: 39 times
U 8bitoch staci pridat graficke rozsirenie...U Atari VBXE...
m.youtube.com/watch?v=BZ3wb4UvsG0

_________________
https://www.8bitbay.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 12.09.2017, 10:18 
Offline
Pan Generální
Uživatelský avatar

Registrován: 30.01.2014, 12:46
Příspěvky: 2757
Bydliště: Trutnovsko
Has thanked: 137 times
Been thanked: 270 times
Busy píše:
Jack_Free píše:
Na to že tam jsou 4xC64 tak opravdu žádná sláva
Tiez mam ten dojem, ze tu ani tak neslo o to ukazat co vsetko dokaze C64, ale skor urobit demo v rozliseni 640x400. Alebo autori chceli ukazat co vie C64 a ukazali iba to co vedia naprogramovat oni :)
Jack_Free píše:
co třeba spojit 4xA1200, to už by mohlo stát za to.
Pri viacbitoch spajanie viac compov takymto sposobom podla mna uz straca zmysel, pretoze tam sa to jednoduchsie spravi upgradom na vykonnejsi comp (popr. s lepsou grafikou).


Je mě jasný, že je jednodušší to "hodit" na výkonnější stroj.

_________________
ZX 81, Zx Spectrum & microdrive, Sinclair QL 2xFDD 3,5´(SD-QL, QubIDE, SGC), ZX Spectrum +2, Didaktik M, Commodore C64 I , Commodore C64 II Ultimate cart, Commodore C128, Commodore Amiga 500, Amiga 600HD, Atari 800XL SDrive, Atari 520ST & HXC usb floppy emulator. --- XBOX 360, Playstation 2, XBox ONE, Oric atmos, Enterprise 128, a několik PC a notebooku.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 12.09.2017, 18:37 
Offline
Profík
Uživatelský avatar

Registrován: 26.03.2015, 18:45
Příspěvky: 579
Bydliště: Třebíč
Has thanked: 43 times
Been thanked: 91 times
vlastně je tam jeden technický problém,
trochu to ojebali, demo není fullscreen a používá jen vnitřní plochu, takže border by na reálném železe vadil (mohli použít sprity =>celý obraz)
ono vlastně i tak by kus rámu zůstal :-(

k dokonalosti synchro přes seriák

_________________
C64C 2x, C64C s S-Video, C64 MK2 reloaded, floppy 1541-II 3x, Commodore monitor 1084, MPS1250, 1541 ultimate II+, FCIII, SD2IEC, XU1541
*** 8bit lives matter ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 12.09.2017, 19:16 
Offline
Óm Nejvyšší

Registrován: 22.05.2013, 21:14
Příspěvky: 3642
Bydliště: Bratislava
Has thanked: 371 times
Been thanked: 788 times
sandokan píše:
vlastně je tam jeden technický problém,
trochu to ojebali, demo není fullscreen a používá jen vnitřní plochu, takže border by na reálném železe vadil
Nevadil, nastavi sa na ciernu a tym padom je obraz de-fakto len paper a tie mozno projektormi pekne vyskladat dokopy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 13.09.2017, 09:00 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013, 19:27
Příspěvky: 1011
Has thanked: 231 times
Been thanked: 221 times
Busy píše:
sandokan píše:
vlastně je tam jeden technický problém,
trochu to ojebali, demo není fullscreen a používá jen vnitřní plochu, takže border by na reálném železe vadil
Nevadil, nastavi sa na ciernu a tym padom je obraz de-fakto len paper a tie mozno projektormi pekne vyskladat dokopy.

Otázka s borderem mi vrtala hlavou hned. Dík Busy, to mi vůbec nedošlo :)

Jinak to demo je skutečně nic moc, prostě jen aby bylo něco, a hlavní hurá efekt jsou ty 4 komodory. No... :roll:

_________________
Have you played ATARI today?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 13.09.2017, 13:33 
Offline
Profík

Registrován: 18.04.2017, 12:55
Příspěvky: 698
Has thanked: 264 times
Been thanked: 39 times
Ono to nieje tak ukazka grafiky a hudby ako skor ukazka prepojenia.Podobnym principom si viem predstavit gamesku. 2x obrazovka samotna hra,1x obrazovka mapa,1x obrazovka inventar batozku.Cize by to bol celkom masaker.Plus quatro zvukove efekty...

_________________
https://www.8bitbay.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 14.09.2017, 09:16 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 10:52
Příspěvky: 1669
Bydliště: Mliecna draha
Has thanked: 19 times
Been thanked: 124 times
LHS píše:
Busy píše:
Mna by ale viac zaujimalo - akym sposobom sa tie styri C64 navzajom synchronizuju ?.

Toť otázka. Já myslím, že nijak, že to prostě 4x pustil do nějakýho EasyCap a pak poskládal v nějakym VirtualDubu. To demo ani neni ke stažení, jen video nebo single screen verze. Bylo by na to potřeba nějakej spešl kabel, asi nejlíp do userportu. Demo jede z diskety, takže po seriovym kabelu to asi nepude.


Ked mas 4 rovnake C64 z rovnakym taktom tak nie je nic jednoduchsie. staci aby naraz zacali. To sa da v pohode spravit cez userport ci serial bus.

_________________
Amiga 600 + a602, Amiga 600 PCB only, Commodore 64+ZZ-RAM V1.0 512k+C1541(18k RAM)+sd2iec +9.600 Rs232, Commodore 116 + 64k upgrade, ZX 81 ISSUE1 + ZX81XRAM

http://zz-indigo.mavipet.sk/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 17.09.2017, 21:03 
Offline
Kecálek

Registrován: 16.05.2013, 13:18
Příspěvky: 230
Has thanked: 6 times
Been thanked: 43 times
Tak vydali finální a stažitelnou verzi. V readme je, že party verze skutečně byla jen složený video. Na synchro spuštění je potřeba dlouhá tyč nebo deska na zmáčknutí space anebo spínač na 4 fire v portech 1.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Demo quad core pro 4 C64
PříspěvekNapsal: 19.09.2017, 20:33 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13.05.2013, 10:52
Příspěvky: 1669
Bydliště: Mliecna draha
Has thanked: 19 times
Been thanked: 124 times
LHS píše:
Tak vydali finální a stažitelnou verzi. V readme je, že party verze skutečně byla jen složený video. Na synchro spuštění je potřeba dlouhá tyč nebo deska na zmáčknutí space anebo spínač na 4 fire v portech 1.


Sklamali ma a tak lahko sa to da spravit cez gameport

_________________
Amiga 600 + a602, Amiga 600 PCB only, Commodore 64+ZZ-RAM V1.0 512k+C1541(18k RAM)+sd2iec +9.600 Rs232, Commodore 116 + 64k upgrade, ZX 81 ISSUE1 + ZX81XRAM

http://zz-indigo.mavipet.sk/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz