OldComp.cz

Komunitní diskuzní fórum pro fanoušky historických počítačů

HVDOSdev2019!

Právě je 22 zář 2019, 12:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 13:44 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 09:15
Příspěvky: 1718
Bydliště: Brno
Has thanked: 423 times
Been thanked: 138 times
voodoo: to je nejaký nový druh provokácie, že si vynechal prvé diely Shadow of the Beastu a Turricana? :A

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 16:30 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 23:48
Příspěvky: 8151
Bydliště: Praha
Has thanked: 1129 times
Been thanked: 972 times
Šmarjá pano! Bavíme se tu o AGA hrách! Co sem furt spete OCSkové? Jiiira se snad ptal jasně...

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 19:26 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 21:39
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Has thanked: 76 times
Been thanked: 183 times
Taky se bavime o tom, ze tech AGA zas neni tak moc a neni to zadne terno, takze je vetsinou jine ECS docela valcuji.

Za sebe muzu rict, ze AGA hru nedokazu spolehlive ani poznat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 19:36 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 21:39
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Has thanked: 76 times
Been thanked: 183 times
I kdyz je pravda, ze ECS hra moznosti A1200 zrovna neukazuje, jak chtel Jiiira.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 19:52 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2013, 09:15
Příspěvky: 1718
Bydliště: Brno
Has thanked: 423 times
Been thanked: 138 times
Sorry za OT, ale není náhodou AGA režim náročnější na výkon vůči OCS/ECS?

_________________
Amiga - PMD 85
Kafasoft


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 19:55 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 2013, 14:19
Příspěvky: 1106
Bydliště: Kutna York
Has thanked: 136 times
Been thanked: 173 times
tak pak je tu jeste Wendetta 2175 a xp8 je aga i ecs verze. kdyz si je pustis hned po sobe je videt pomerne velkej rozdil. onescapee je graficky nadherna na aga. je i ecs ale tu sem nevidel :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 22:09 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 23:48
Příspěvky: 8151
Bydliště: Praha
Has thanked: 1129 times
Been thanked: 972 times
Já se vrátím k párkrát zmíněnému Banshee - tam fakt AGA nevidíte? To jste asi kurva slepí!

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2017, 23:49 
Offline
Kecálek

Registrován: 12 kvě 2013, 20:01
Příspěvky: 173
Has thanked: 295 times
Been thanked: 21 times
Otazka na mistica, kolko farieb pouziva kurva Banshee, a myslete politicky smejdi ? (odpoved ta prekvapi, uvidis).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 14:16 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 23:48
Příspěvky: 8151
Bydliště: Praha
Has thanked: 1129 times
Been thanked: 972 times
Kurva málo :-) Né, podle screenshotů z lemonu mi to ukazuje porůznu 80-100. Ale o to nejde - i z ECS se dá dostat 256 slušně zobrazených barev na jedné screeně. Spíš jde o to, jak pěkně ždímá AGA množstvím technických vychytávek, sprajtů, atd.

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 14:51 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 21:39
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Has thanked: 76 times
Been thanked: 183 times
misticjoe píše:
Kurva málo :-)i z ECS se dá dostat 256 slušně zobrazených barev na jedné screeně


4096 :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 17:59 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2013, 23:48
Příspěvky: 8151
Bydliště: Praha
Has thanked: 1129 times
Been thanked: 972 times
Psal jsem "slušně". Ne tu mazanici HAM :-)

_________________
"...they never believe me. They don't even believe me about you... You believe me, don't you, Abigail?"
Call me Mr.Hellwide!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 18:29 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 21:39
Příspěvky: 1443
Bydliště: Praha
Has thanked: 76 times
Been thanked: 183 times
Ja si z toho delam srandu, ale i tak vic nez 32/64 najednou jde udelat jen pomoci kopru, ale pak je limit stejne az 4096, nic mezi.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 20:14 
Offline
Pan Štábní
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 19:23
Příspěvky: 1402
Bydliště: Vsetín
Has thanked: 301 times
Been thanked: 519 times
Třeba u hry Capital Punishment jde vidět tu barevnou hloubku.
http://hol.abime.net/2921/screenshot
Škoda, že CD32 neměla v základu ke 2MB Chip RAM i 2MB Fast RAM. Pak mohlo být více her v 256+ barvách a ne jen adventury. Banshee jede ve 128 barvách, hodně AGA her jen v 64 barvách. Opravdu ale velmi záleží na grafikovi. Třeba OCS Project X mi přijde mnohem barevnější než AGA T-zer0.

_________________
ZX Spectrum, Amiga weby: cs.speccy.cz , ondraspo186.8u.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 21:35 
Offline
Kecálek

Registrován: 18 říj 2014, 23:10
Příspěvky: 199
Has thanked: 12 times
Been thanked: 47 times
AGA mala niekoľko vylepšení oproti OCS/ECS, ale stále obsahovala pôvodný Blitter, Copper a aj
zvuk ostal nezmenený. No a vo väčšine AGA hier bol brzdou Blitter.
Napríklad Turrican 2 (OCS) používal len 4 bitplany, lebo 5 by už nestíhal a AGA s 8 bitplanmi to už nezvládne duplom. S tou fastkou do základnej zostavy by som súhlasil, ale Blitter by to aj tak nezrýchlilo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017, 12:12 
Offline
Radil
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2013, 20:32
Příspěvky: 374
Bydliště: Kladno
Has thanked: 33 times
Been thanked: 76 times
Amiga 1200 (AGA) měla procesor na 14 MHz, kdežto OCS/ECS stroje mají jen 7 Mhz. Takže obsluhovat 8 bitplánů možné je. Nicméně je svatá pravda že v A1200 je největší problém blitter. Blitter u OCS/ECS pomáhal hodně, přesouval data o hodně rychleji než procesor (cca 2x-4x). Potíž s blittrem nastal u A1200 proto, že 14 MHz procesor byl téměř stejně rychlej, jako blitter. Dokonce existuje situace, kdy procesor v A1200 udělal úkol rychleji než blitter.

_________________
>> Amiga 1200, ZX Spectrum+, Didaktik Gama, LnxSpectrum, LnxTracker, LnxAmigaImageConvertor, https://www.ilnx.cz <<


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz